کدام نماینده مجلس از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دفاع کرد؟-راهبرد معاصر
موافقت مجمع تشخیص مصلحت با افزایش سهمیه دولت در صندوق بین‌المللی پول اطلاعیه سپاه صاحب الزمان(عج) در خصوص صدای انفجار در مورچه‌خورت رئیس جمهور: ادامه فیلترینگ با توجه به نارضایتی مردم قابل قبول نیست تصویب کلیات طرح تناسبی برگزار شدن انتخابات شورا‌ها تصویب پیشنهاد الحاق طرح ساماندهی کارکنان دولت به بودجه ۱۴۰۴ در کمیسیون اجتماعی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس تغییر کرد پزشکیان: بهتر است رابطه با آمریکا را خودمان مدیریت کنیم بازدید فرمانده نیروی هوایی ارتش از جنگنده جی ۱۰ چین + عکس بیانیه سپاه: عملیات وعده صادق در امتداد آرمان شهید طهرانی‌مقدم است پزشکیان در دیدار اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه: شرط اصلاح وضعیت کشور استفاده از ظرفیت همه نیرو‌های نخبه است معاون اول رئیس جمهور در اجلاس سازمان همکاری اسلامی: پیشنهاد ایران برگزاری همه‌پرسی بین فلسطینیان است گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان و بن‌سلمان جزئیات حادثه تروریستی سراوان | شهدا از هموطنان اهل سنت استاندار سیستان و بلوچستان: چهار نفر از شهدای سراوان هنگام اقامه نماز به شهادت رسیدند/ تروریست‌ها بلوچ نبودند تاکید رئیس‌جمهور بر هم‌افزایی برای تسهیل ساخت نیروگاه‌های برق توسط بخش خصوصی

کدام نماینده مجلس از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دفاع کرد؟

نماینده بروجرد در مجلس گفت: مهم‌ترین نقطه قوت آقای فیاضی کار و سابقه مسئولیت در مرکز پژوهش‌های مجلس است. از این رو با شناختی که نسبت به حوزه آموزش کشور دارد می‌تواند این وزارتخانه را به نحو احسن اداره کند.
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۹ - ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 15
کد خبر: ۱۰۹۷۵۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در رابطه با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم قضاوت هایی که در رابطه با این گونه افراد در فضای مجازی و رسانه ها منتشر می شود نباید بر نتیجه نهایی تاثیر گذار باشد.

 

وی ادامه داد: قضاوت نهایی باید مبتنی بر تکمیل شناخت و بالا رفتن سطح آگاهی نمایندگان از افراد باشد. طبیعتاً نشست ها و جلساتی که در کمیسیون ها و فراکسیون های مختلف برگزار می شود و توضیحاتی که وزیر پیشنهادی در این جلسات ارائه می دهد باید مبنای تصمیم گیری باشد نه فضاسازی های رسانه ای.

 

نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان اینکه آقای فیاضی دارای نقاط قوت و نقاط ضعفی است، گفت: فعالیت های مرتبط با حوزه آموزش و پرورش در طول سالهای متمادی و همچنین فعالیت در مرکز پژوهش های مجلس به عنوان معاون مرکز جزء نقاط قوت وی است. همچنین آقای فیاضی دید آرمانگرایی نسبت به حوزه آموزش و پرورش دارد.

 

گودرزی افزود: نقطه ضعف وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش این است که وی فعالیت عملی در حوزه اداری و آموزشی کمی دارد البته کار کردن در حوزه آموزش و پرورش ضامن مدیریت در این حوزه نیست و همچنین کار نکردن هم به معنای عدم توفیق در چنین فضای مدیریتی نخواهد بود که تمام این موارد باز می‌گردد به خمیر مایه خود فرد که چقدر می‌تواند بر اوضاع مسلط شود و به نحوه احسن اداره کند.

 

وی بیان کرد: با توجه به شرایط مجلس رای آوری وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش بسیار سخت است، اما این موضوع کمک می‌کند که وزیر بتوانند با تشریح برنامه های خود و تبیین نگاه و جهت گیری درست نمایندگان مجلس را قانع کند. از این رو نقش اصلی برای اخذ رای اعتماد در خصوص آقای فیاضی خود وی است.

 

نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان اینکه برخی‌ها در مجلس به دنبال متشنج کردن فضا علیه وزیر پیشنهادی هستند که این شایسته و زیبنده نیست، بیان کرد: قضاوت ابتدایی درباره وزیر پیشنهادی درست نیست زیرا باید ابتدا برنامه های وزیر پیشنهادی را شنید سپس درباره حضور وی در جایگاه وزارت آموزش و پرورش تصمیم گیری کرد.

 

گودرزی در پاسخ به این سوال که مهم‌ترین نقطه قوت آقای فیاضی برای به عهده گرفتن وزارت آموزش و پرورش چیست؟، گفت: مهم‌ترین نقطه قوت آقای فیاضی کار و سابقه مسئولیت در مرکز پژوهش‌های مجلس است. زیرا این نهاد بازوی مشورتی مجلس شورای اسلامی به حساب می آید از این رو با شناختی که نسبت به حوزه آموزش کشور با توجه به سابقه حضورش در مرکز پژوهش‌ها دارد می‌تواند این وزارتخانه را به نحو احسن اداره کند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده